CZK/€ 25.270 -0,12%

CZK/$ 23.996 -0,20%

CZK/£ 30.303 -0,04%

CZK/CHF 27.152 -0,03%

04. 05. 2023

0 komentářů

Věrnostní karty už nebudou potřeba

 

Díky aplikaci GP analytics budou lidé moci zahodit věrnostní kartičky. Nová aplikace umožní fungování  věrnostního programu jen díky platební kartě. Místo kupy věrnostních kartiček teď bude lidem stačit jen ta, kterou běžně platí. 

Loading



 

Přelomová funkce umožní obchodníkům vytvořit si svůj vlastní věrnostní program pro své zákazníky. Nemusí jim vydávat žádné kartičky, nemusí je nutit stahovat si věrnostní aplikace, vše bude probíhat jednoduše během platby kartou na terminálu. Obchodníci tak ušetří za vedení věrnostního programu a zákazníci s sebou nebudou muset nosit věrnostní kartičky z různých obchodů.

„Poprvé se k programu zákazník přihlásí tak, že při placení zadá na platebním terminálu svůj email. Pak již automaticky sbírá body za každý nákup zaplacený kartou. Po nasbírání dostatečného počtu bodů získává odměnu. Aplikace zákazníkovi automaticky pošle email, pokud se k odměně blíží nebo jí již dosáhl. Následně, při příští platbě kartou, si může zákazník nechat tuto odměnu poslat na kartu,“ popisuje fungování věrnostního programu projektová manažerka Global Payments Zuzana Jezsó Hautová.

Podle ní bude celý systém maximálně automatizovaný. Obchodník si bude moci sám nastavit částku, kterou požaduje, aby u něj zákazník utratil a získal odměnu. Stejně tak výši odměny. Systém dosažení odměny automaticky rozpozná a pošle klientovi email s gratulací. Obchodník si také může sám vytvořit vlastní emaily. Pekař tak může zákazníky informovat například o tom, že mají nové koláče a pokud si koupí dva, dostanou k nim rovnou kávu zdarma. Pneuservis může nabídnout, že za přezutí gum a umytí auta dostane zákazník roční úschovu pneu zdarma.

Aplikace je vhodná i pro menší prodejny a lokální obchodníky, kteří si chtějí vybudovat komunitu věrných zákazníků,” doplnila Zuzana J. Hautová.

REKLAMA

O nových produktech nebo službách tak obchodník může informovat své klienty a rovnou si je zavázat, že pokud nakoupí za určitou částku, získají výhody. Tento typ odměny je u zákazníků velmi oblíbený, a proto se budou rádi vracet.

 „Vývoj této aplikace mě osobně velice nadchl, protože je přínosná jak pro zákazníky, tak pro prodejce. Zákazník má díky ní lehčí peněženku a prodejce nemusí investovat vysoké částky do spuštění a provozu vlastního věrnostního programu. GP analytics tak umožňuje i malým či středním obchodníkům odměňovat své zákazníky a komunikovat s nimi zcela novým kanálem,” shrnul Josef Kunčar, ředitel divize akceptační sítě Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko

Aplikace neshromažďuje žádné osobní údaje zákazníků s výjimkou emailové adresy. Žádná jména, data narození nebo dokonce adresa není potřeba. I proto je aplikace naprosto bezpečná a odpovídá všem požadavkům na GDPR. Klient může platit libovolnou metodou přes platební terminál  – kartou, mobilem nebo hodinkami a aplikace všechny jeho body za nákupy bezpečně zaznamená a uloží, aby si poté mohl vybrat odměnu.

Nová unikátní služba bude k dispozici od poloviny letošního roku. Již dnes si ji ale mohou obchodníci vyzkoušet.

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Zmizí hotovost?

Zmizí hotovost z našich peněženek?

Češi si oblíbili platební karty a nebrání se ani inovativním způsobům plateb za různé zboží. Stále větší počet lidí platí své nákupy přes internetové platební brány. Neznamená to však, že hotovost mizí z českých peněženek, ba právě naopak. Vyplývá to z dat České bankovní asociace.

Text: Karel Pučelík

25. 11. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *