CZK/€ 25.355 +0,10%

CZK/$ 24.337 +1,15%

CZK/£ 30.464 +0,17%

CZK/CHF 27.279 +0,12%

02. 06. 2016

0 komentářů

Subjekty:

„Vím, co si myslíte. Že jsou to jen reklamní kecy.“ Zuno si utahuje z reklam

 


 

„Vím, co si myslíte, že jsou to jen reklamní kecy. Nej sem, nej tam. Ale realita je pak jiná. Proto máme důkaz, že refinancování v Zuno je stále nej,“ hlásí herec ve spotu.

Na nový pot se podívejte zde

Záměrem kampaně je divákovi dokázat, že některé nabídky opravdu dávají smysl a nemají žádná skrytá ale. A právě nyní Zuno jako první banka přichází s nejnižším úrokem 4,9 % ročně pro spotřebitelské půjčky a jejich refinancování.

Nový spot Zuno pokračuje v dosavadním konceptu reklam se čtyřmi známými herci. Cílem je ukázat výhodnou úrokovou sazbu na refinancování úvěrů bez skrytých podmínek. Snížení úroků bude banka promovat i v dosavadních spotech zaměřených na půjčky,“ potvrzuje PR and Marketing Communication Supervisor v Zuno Zuzana Nemčeková.

Zvýhodněný úrok Zuno propaguje v  kampani, která právě startuje a poběží po celý rok střídavě s kampaní k půjčce. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí budou spoty na TV Nova a TV Prima podpořené bannery, PPC a Facebookem.

REKLAMA

Zuno rozšiřuje svoje tři nabízené sazby 6,9 %, 9,9 % a 14,9 % ročně na čtvrtou aktuálně nejnižší nabídku na trhu. Zájemci o refinancování v Zuno navíc předem ví, jaký úrok na svém novém úvěru mohou dostat.

„Některé nabídky na trhu sice vypadají na první pohled velmi výhodně, ale ve skutečnosti žadatel o půjčku nebo o refinancování musí splnit celou řadu podmínek, jako například povinné pojištění, nebo posílání výplaty na účet, aby nejnižší úrok získal. V Zuno věříme ve férový vztah se zákazníkem, a to znamená nejlepší nabídku bez utajených podmínek,“ zdůrazňuje ředitel Zuno Česká republika Peter Lakata. 

Půjčku nebo refinancování od Zuno je možné získat prostřednictvím webu www.zuno.cz nebo osobně na Chytrých adresách, které provozuje společnost Chytrý Honza

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

OVB není tlustá žába, rozhodl soud

Začalo to nevinně a skončilo nevinou. Fincentrum vydalo dvě celostránkové reklamy ve studentském časopisu Studenta – a OVB se vzhlédlo v tlusté dívce a ještě tlustší ropuše. Až Vrchní soud musel vstoupit do role psychoterapeuta a vysvětlit společnosti, že ropuchou opravdu není.

Text: Petr Zámečník

19. 07. 2012


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *