31. 08. 2012
Subjekty:
Volksbank CZ – podzimní kampaň podpoří nový Program SPOŘENÍ
„To, že je krédem Volksbank CZ nadstandardní péče a individuální přístup k zákazníkovi, jsme komunikovali již v jarní kampani cílené na firemní klientelu. Na obdobném principu stavíme i nyní, protože nově nabízený Program SPOŘENÍ přináší širokou variabilitu a možnost sestavení produktové řady na míru. Díky tomu dokážeme vyjít vstříc individuálním potřebám každého klienta,“ upřesňuje Roman Knaus, ředitel Sales Management Volksbank CZ. „Program je rozdělen do třech pilířů podle časových horizontů dostupnosti úspor a pokrývá komplexní nabídku v oblasti spoření. Vhodným výběrem a sestavením, se kterým pomohou naši bankéři, se klient může dostat k atraktivnímu úročení při zachování dostupnosti peněz dle svých potřeb a plánů,“ doplňuje Knaus.
„Atraktivní nabídku spořicího programu chceme podpořit intenzivní komunikační kampaní, se kterou se budou klienti potkávat nejen prostřednictvím klasických reklamních nosičů. Nově využíváme i moderní multimediální techniky a mobilní technologie, které získávají na popularitě a umí zacílit na nové skupiny zákazníků a podat jim informaci neotřelou formou,“ komentuje kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ. „Hlavní roli v nové kampani hrají klienti, které jsme obrazně ‚přepočítali na procenta‘. Respektujeme své klienty a víme, že jsou 100% osobnostmi. Novým Programem SPOŘENÍ je chceme obohatit, proměnit a dát jim něco navíc. Tuto proměnu jsme graficky ztvárnili barevným pruhem na černobílé fotografii, ve které klienta ‚vylepšujeme‘. Hlavní motto kampaně, které zní ‚až 4,13 % ročně k Vašemu spoření‘ vrací tuto myšlenku do bankovní řeči,“ vysvětluje Němcová. Na kreativní stránce kampaně se podílela agentura MADE BY VACULIK.