12. 07. 2018
Subjekty:
Wüstenrot posiluje: Michal Pokluda povede úsek Produkt, marketing a podpora prodeje
Na pozici ředitele úseku Produkt, marketing a podpora prodeje finanční skupiny Wüstenrot nastupuje od 16. července Michal Pokluda. Bude se věnovat zejména transformaci útvarů, produktů a zaměřovat se na růstové cíle společnosti. Ve Wüstenrotu využije své více než 19leté zkušenosti z oboru bankovnictví.
„Chci se zaměřit zejména na transformaci útvarů a produktů. Zároveň je před námi velká výzva v podobě vytyčeného cíle do tří let zdvojnásobit tržní podíly v hlavních produktových kategoriích. Proto budeme klást důraz především na efektivitu a jednoduchost. A to nejen z pohledu klientů, ale i finančních poradců,“ uvádí Michal Pokluda, nový ředitel úseku produktu a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Michal Pokluda se zaměřuje na oblasti řízení produktů, marketingu, inovací a rozvoj obchodu již více než devatenáct let. Do Wüstenrotu přichází z mBank, kde od roku 2013 zastával pozici Head of Business Development, Produktů a Marketingu. V posledních třech letech pak byl hlavním architektem produktového portfolia mBank – za jeho působení v této roli se podařilo ztrojnásobit produkci spotřebitelských úvěrů a počet klientů dosáhl téměř jednoho milionu. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a kariéru začínal v eBance.
Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate School of Business v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě. Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžování a běhu. Je ženatý a má dvě děti.