CZK/€ 25.205 +0,16%

CZK/$ 24.157 -0,25%

CZK/£ 30.337 +0,01%

CZK/CHF 26.821 -0,51%

23. 03. 2015

0 komentářů

Z pojišťovací části ING je NN, názvem se vrací ke kořenům

 


 

Přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti je významným milníkem v procesu oddělování bankovních a pojišťovacích aktivit ING, který probíhá již od roku 2008. „Letošní rok je pro nás přelomový. Jako samostatná společnost se nyní můžeme naplno věnovat tomu, s čím jsme na tento trh před 23 lety přišli – pojišťovnictví,“ doplňuje generální ředitelka NN v ČR Renata Mrázová. Nový název však odkazuje ještě mnohem dále, konkrétně do roku 1845, kdy pojišťovna začala své služby nabízet v Holandsku.

Nové jméno přináší nové výzvy

NN na poli pojišťovnictví působí již 170 let, aktuálně v 18 zemích, především v Evropě a Japonsku. O více než 15 milionů klientů se celosvětově stará na 12 tisíc specialistů na pojistné produkty, spoření na důchod a správu investic. „Naše společnost již delší dobu ctí tři základní hodnoty: Care jako vyjádření naší péče a zájmu o klienta, Clear neboli srozumitelnost našich produktů a služeb jakož i transparentnost naší činnosti a Commit, které symbolizuje náš závazek spolehlivosti a vytváření důvěry,“ vysvětluje Renata Mrázová.

NN jako nepřehlédnutelný hráč trhu

V současné době NN v ČR pečuje o více než 750 tisíc klientů. Na trhu životního pojištění přitom svou velikostí zaujímá 4. pozici, NN Penzijní společnost je tržním podílem 6. největším poskytovatelem soukromého spoření na stáří. Produkty společnosti jsou pravidelně oceňovány odborníky i veřejností. Generální ředitelka Renata Mrázová se v roce 2014 stala podle Hospodářských novin první dámou českého byznysu a jednou z nejúspěšnějších žen v 10leté historii ankety Top 25 žen českého byznysu.

REKLAMA

Na změnu názvu upozorňuje kampaň

Změnu názvu od konce února provázela reklama s britským hercem Ewanem McGregorem a kampaň v on-line médiích včetně sociálních sítí. Dnešním dnem na kampaň navazují lokální televizní spoty postavené na překvapujících situacích, jejichž autorem je reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Proč v ČR končí služby osobního bankovnictví ING? Klienti mohou ještě do 15. 8. přejít k Raiffeisenbank

ING už začátkem roku oznámila, že v srpnu 2021 ukončí své služby osobního bankovnictví v České republice. ING zůstane v Česku nadále aktivním poskytovatelem služeb korporátního bankovnictví a bude nedílnou součástí sítě korporátního bankovnictví regionu EMEA. Od 16. 7. už je možné sjednat nabídku pouze na pobočce […]

Text: Daniel Mareš

30. 07. 2021

Nová NN startuje produktovou řadou NN Orange

Necelý rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová nabídka NN Orange. Spuštění proběhlo on-line 16. 7. 2020, kdy uplynulo 51 let od startu úspěšné mise Apollo 11, která změnila vztah lidstva k využívání technologií. Stejně tak NN mění dosavadní standardy v pojišťovnictví a přechází […]

Text: PR článek

27. 07. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *