„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzicka.cz k tomu všemu přidávají informační obsah,“ vysvětluje Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny. Na webových stránkách jsou tak vedle videí se zábavnými skeči hlavně informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. „K 30. 11. 2012 se totiž z důvodu blížící se penzijní reformy přestane tento oblíbený finanční produkt prodávat. Kdo chce tedy využít poslední šance a začít si na stáří spořit podle stávajících podmínek, tomu na stránkách stačí pár kliknutí,“ dodává Libor Pergl.
Pro oslovení mladší cílové skupiny vytvořil největší penzijní fond u nás, Penzijní fond České pojišťovny, rovněž facebookový profil kampaně. Nabízí další vtipné příspěvky k již natočeným spotům. Humor, se kterým tvůrci kampaně k tématu přistoupili, se na facebooku dále rozvíjí, ať už v podobě blahopřání Ondřeji Sokolovi k 71. narozeninám, tak informací ze zákulisí.
Vydařená videa Penzičky jsou k vidění rovněž na YouTube, kde se s nimi mohou seznámit ti, kteří nesledují TV, nemají facebook, nebo i ti, kteří se zkrátka jen chtějí dlouho a dobře bavit.