04. 07. 2012
Subjekty:
Zástupci Allianz pojišťovny už se vydali do bouřkami a záplavami postižených oblastí. Počty klientů, kteří se na ní obracejí, neustále rostou
Do postižených oblastí už vyjeli monitorovat situaci specialisté z Allianz pojišťovny, kteří na řadě míst kontaktovali jak starosty, tak především klienty.
Několikanásobně se v také posledních hodinách zvýšila i návštěvnost webových stránek www.allianz.cz . Na zabezpečené části webu totiž mohou lidé nejenom vkládat dokumenty, týkající se likvidace, ale také sledovat stav svých pojistných událostí.
Nejvíce poškozených vozidel po krupobití a pádu větví či jiných předmětů hlásí lidé z Příbramska (zatím 35) a Bruntálska (doposud 8). Většinu škod budeme vyplácet z pojištění majetku, už se nám však ohlásily i více než dvě desítky majitelů firem s rozbitou krytinou nebo zničenými sklady.
Některé oblasti Českých Budějovic zažily to, co potkalo vloni v srpnu mnoho motoristů z Prahy. Po krupobití, které tam trvalo pouze několik minut, Allianz pojišťovna majitelům poškozených vozidel zaplatila více než 300 milionů korun.
Jak by měli postupovat lidé, kteří mají škodu po bouřce či krupobití?
REKLAMA
• Oznamte pojistnou událost – Allianz pojišťovna má k dispozici telefony 841 170 000
(v obvyklé pracovní době) a 800 170 000 (nonstop).
• Pokud máte fotoaparát, zdokumentujte stav své nemovitosti/auta i poškozené movité věci.
• Pokud nemáte fotoaparát, začněte uklízet a poškozené věci shromážděte na jedno místo, kde je zdokumentuje mobilní technik.
• Zabraňte vzniku další škody.
• Zpracujte seznam poškozených věcí s uvedením jejich ceny a stáří. Prohlídku urychlíte také tím, že shromáždíte doklady a účty od těchto věcí.
Vkládat dokumenty a sledovat stav škody mohou klienti Allianz pojišťovny na této veřejně přístupné adrese:
https://www.allianz.cz/obcane/sluzby/oznameni-skodne-udalosti/informace-o-skodne-udalosti/