Po ročním fungování ZUNO na českém trhu dostala online banka další prestižní cenu. Hospodářské noviny ji z pohledu klientů vyhodnotily jako druhou nejvstřícnější banku v České republice. Hodnocení probíhalo na základě dlouhodobého průzkumu služeb, které banka poskytuje klientům.
“ZUNO jako online banka je alternativou k tradičním bankám. Získaná cena je pro nás potvrzením, že čeští klienti tento nový směr oceňují,” říká Oyvind Oanes, člen představenstva ZUNO zodpovědný za marketing. “Dosavadní výsledky ZUNO na českém trhu i spokojenost více než 50 000 klientů nás opravdu těší, a proto bychom se příští rok rádi utkali o místo první.“
V červnu letošního roku už online banka ZUNO podobnou cenu získala. Hned dvakrát uspěla v soutěži Zlatá koruna 2012. V kategorii Inovace roku vyhrál pomyslné stříbro produkt SPOŘENÍ a třetí příčku obsadil ÚČET PLUS.
Kromě portfolia získaných cen ZUNO rozšiřuje také nabídku svých produktů. Začátkem září uvedla online banka bezkontaktní KREDITKU a brzy představí také intuitivní aplikaci online bankingu pro smartphony s operačními systémy iOS a Android.