CZK/€ 25.290 -0,08%

CZK/$ 23.891 -0,54%

CZK/£ 30.298 -0,45%

CZK/CHF 26.927 -0,29%

22. 11. 2012

0 komentářů

Subjekty:

ZUNO ODLEHČUJE PŮJČKU O 2 %

 


 

PRAHA, 22. listopadu 2012 – Čísla mluví sama za sebe. Výsledky nedávného průzkumu pro online banku ZUNO totiž ukázaly, že otázka refinancování půjček je relevantní pro většinu Čechů. Celých 77 % českých klientů, kteří mají spotřební úvěr, považuje koncept refinancování za výhodný a 74 % Čechů by neváhalo zajímavou nabídku přijmout. Rozhodující by pro ně byla nižší úroková sazba, nulové poplatky za vedení úvěrového účtu, bezplatná možnost předčasného splacení úvěru a možnost odkladu splátek na 6 měsíců.

Co je pro vás při zvažování nabídky refinancování nejdůležitější?

„Bylo zajímavé zjistit, že potenciál refinancování je mezi Čechy se spotřebním úvěrem opravdu velký,“ říká Marian Stancu, supervisor oddělení úvěrových produktů v ZUNO. „A my jim jednoduše chceme zjednodušit život. Jestliže si zvolí PŮJČKU od ZUNO, jejich měsíční splátka může být o desítky korun nižší a ušetřit mohou až 7600 korun.“ 

ZUNO klientům půjčí i víc, než je výše jejich současného úvěru a navíc sníží původní úrok až o 2 % ročně. O refinancování úvěru i o samotnou PŮJČKU je v ZUNO možné požádat několika kliknutími na internetu. Její zřízení a vedení je pro všechny bez skrytých podmínek za 0 korun.

Kromě férových podmínek a jednoduchého přístupu vychází ZUNO klientům vstříc i v podobě takzvaných „splátkových prázdnin“, během kterých si mohou odpočinout od měsíční splátky. Pro náročnější nabízí ZUNO PŮJČKU PLUS, za kterou klienti za 99 korun měsíčně získají bez dodatečných poplatků možnost jejího předčasného splacení a změny smluvních podmínek, pojištění splácení a sms upozornění o blížící se splátce.

ZUNO, online banka rakouské Raiffeisen Bank International, rozšířila své produktové portfolio o PŮJČKU v březnu tohoto roku. Nabídka refinancování půjček dostupná do konce prosince 2012 je dalším krokem banky tímto směrem.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Účinná a efektivní ochrana spotřebitele stále chybí

Odpůrci ochrany spotřebitele často argumentují obecnými pojmy jako zvýšená regulace nebo vysoké náklady...ale o to přece nejde, píše ve svém zamyšlení TOMÁŠ PROUZA, ombudsman Počtovní spořitelny.

Text: Tomáš Prouza

24. 01. 2008


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *