18. 03. 2013
Subjekty:
ZUNO VEZME KLIENTY TAM, KAM JE JEŠTĚ ŽÁDNÁ JINÁ BANKA NEVZALA
Pravidla jsou jednoduchá. Soutěžící si musí stáhnout ZUNO mobilní aplikaci, udat svou polohu na mapě, pomocí smartphonu vyfotit fotku a s krátkým popiskem ji umístit na Facebook. Celý proces probíhá přes speciální facebookovou aplikaci. Všechny příspěvky se zobrazí na zvláštní mapě, která bude pravidelně obnovována a ukáže kompletní seznam dosud otevřených „kapesních poboček“.
Během následujících 6 týdnů mohou klienti, jejich rodiny a přátelé i fanoušci ZUNO profilu na Facebooku hlasovat pro nejlepší příspěvky. Každé dva týdny získají 2 výherci GoPro kameru a v polovině května 2 hlavní vítězové obdrží hlavní cenu – víkendový pobyt v ledovém hotelu.
„Naše mobilní aplikace byla velice dobře přijata klienty, médii nebo lidmi z oboru a bloggery,“ říká Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. „Teď chceme lidem ukázat, že největším benefitem naší aplikace nejsou jen chytrá řešení, ale také přístup klienta k jeho pobočce bez ohledu na to, kde se zrovna nachází.“
Aplikace mobilního bankovnictví ZUNO pro operační systémy Android a iOS je dostupná ke stažení zdarma přes AppStore i Google Play.