„Po téměř roce a půl od otevření první franšízy UniCredit Bank Expres lze jednoznačně konstatovat, že franšízový model v oblasti poskytování finančních produktů a služeb, v našem případě tzv. bankovní franšíza, jednoznačně funguje,“ uvedl Paolo Iannone, obchodní ředitel a místopředseda představenstva UniCredit Bank. „Cílový stav je pro nás disponovat řádově 90 takovými obchodními místy. Rok 2012 je z hlediska naší expanze v tomto segmentu nejvýznamnější.“
Nyní má UniCredit Bank připraveno 14 míst, ve kterých se budou v nejbližší době otevírat nové franšízy. Mezi nimi jsou města jako Poděbrady, Čelákovice, Svitavy, Vsetín, Lysá nad Labem, Lovosice, Orlová, Jeseník, Sušice, Litvínov, Šternberk.
Tato forma rozvoje a řízení obchodní sítě představuje pro UniCredit Bank optimální kombinaci mezi potřebnými investičními náklady na straně jedné a cílovým tržním podílem v počtu obchodních míst na území ČR na straně druhé. Důležitou roli při rozhodování o implementaci tohoto konceptu hrála předpokládaná skutečnost, že provozovatelem obchodního místa je podnikatel s vysokou motivací franšízu dlouhodobě obchodně rozvíjet a podporovat.
„Každý zájemce o spolupráci s UniCredit Bank musí projít výběrovým řízením, které trvá jeden až dva měsíce. Po ukončení výběru trvá další tři až čtyři měsíce, než se nové obchodní místo UniCredit Bank Expres otevře. Předpokládaná návratnost počáteční investice partnera je přibližně dva roky, registrujeme ovšem i případy, kdy k tomu došlo již v prvním roce fungování franšízového obchodního místa,“ dodal Radim Štantejský, ředitel úseku Alternativní distribuce UniCredit Bank.
Kromě franšízových obchodních míst provozuje UniCredit Bank i vlastní bankovní pobočky, kterých má v současné době 94.
REKLAMA