10. 04. 2014
Subjekty:
UniCredit Bank s novým U kontem – unikátním a revolučním účtem, který poskytuje širokou škálu služeb zdarma
V uplynulých měsících banka pečlivě analyzovala názory a požadavky klientů, provedla za tímto účelem sérii výzkumů, a na jejich základě připravila komplexní řešení pro všechny. „Chtěli jsme zjistit, co by české a slovenské klienty přimělo změnit svou primární banku. Nechtěli jsme uvést na trh další akční nabídku, ale uvést mobilitu klientů mezi bankami z teoretické roviny do praxe,“ vysvětluje záměry UniCredit Bank místopředseda představenstva a obchodní ředitel Paolo Iannone.
Analýza ukázala, že klíčovým faktorem, který může vést klienty k radikální změně, je výhodné a především srozumitelné nastavení poplatků za bankovní služby, zejména ty nejvíce využívané. Češi patří v tomto ohledu k nejvíce citlivým národům Evropy. Dalšími důležitými faktory jsou komfortní přístup k bankovním službám odkudkoliv a kdykoliv a také stoprocentní administrativní podpora při přesunu do nové banky.
Ze získaných dat zároveň vyplynulo, že Češi i Slováci se nadále nehodlají vzdát plateb v hotovosti, v peněžence nosí okolo 500 korun, respektive 20 eur. Hotovost vybírají Češi v průměru jednou měsíčně, klienti slovenských bank dvakrát měsíčně. Pokud by za výběr z bankomatů nemuseli platit, počet výběrů by se zdvojnásobil. Navíc platí, že klienti nemají příliš velkou trpělivost při hledání bankomatu. Dvě třetiny Čechů a tři čtvrtiny Slováků je ochotno hledat bankomat maximálně do deseti minut.
Aktuální nabídka UniCredit Bank všem těmto požadavkům plně odpovídá. Nový účet patří k nejvýhodnějším na trhu. Typický klient ušetří na poplatcích řádově tisíce korun ročně. Podmínky pro jeho využívání jsou jednoduché, srozumitelné, bez jakýchkoliv skrytých háčků.
„Nový účet je jen začátek. Je to základní kámen služeb pro retailovou klientelu, který jim umožní využít další atraktivní řešení v oblasti hypoték, úvěrů, spoření či investic. Chceme se postarat o vše, co naši klienti v oblasti správy financí požadují. Nejde o omezenou akční nabídku, současné podmínky U konta garantujeme na deset let,“ zdůrazňuje Paolo Iannone.
REKLAMA
Klienti si mohou účet otevřít v kterékoliv pobočce UniCredit Bank, UniCredit Bank Expres, v široké distribuční síti Partners bankovní služby, nebo prostřednictvím bankovního e-shopu www.unicreditshop.cz.
Banka výrazně posílila podporu při mobilitě klientů z původní banky. Zřídila za tímto účelem internetovou stránku s jednoduchými pokyny krok za krokem na adrese www.prejdusnadno.cz. Klienta bude průběžně elektronicky informovat, jak převod služeb pokračuje, a k dispozici bude rovněž telefonní linka pro okamžité řešení dotazů nebo potíží.
Jednou z novinek, která na nabídku nového účtu navazuje, již UniCredit Bank představila před několika dny. Týká se optimalizace úvěrů a zásadním způsobem motivuje k včasnému splácení úvěrů. Řádně platící klient si může při získání odměny radikálně snížit úrokovou sazbu úvěru, a to až na 5,9 % p.a. Na odměnách za řádné splácení může klient získat až 40 % z původní částky úvěru nazpět.
Novinkou je také variabilní hypotéka s garantovanou maximální sazbou. Také v tomto případě se jedná o nabídku, která dosud nemá na českém trhu obdoby, UniCredit tak opět potvrzuje svoji roli bankovního inovátora. Zatímco průměrná sazba hypoték poskytovaných českými bankami se pohybuje nad 3 % p.a., variabilní hypotéku s garancí banka nabídne se sazbou od 2,39 % p.a., přičemž banka garantuje, že tato sazba nepřekročí po dobu 3 let hranici 2,95 % p.a.