23. 04. 2012
Vhodně zvolený komunikační mix kampaně společnosti AQUEL byl úspěšný
Webové stránky AQUEL Bohemia navštívilo v průběhu kampaně o 89 % více návštěvníků než za průměrný předchozí měsíc. „Následným vyhodnocením kampaně jsme zjistili, že v průběhu její hlavní vlny registrovaly internetové stránky AQUEL Bohemia více než 72 000 návštěv, přitom 76 % návštěvníků k nám zavítalo z neplacených zdrojů vyhledávání, tedy naši značku dobře znali,“ uvedl Petr Beneš, zakladatel a vlastník společností AQUEL. Třicet procent lidí pak přímo zadalo adresu aquel.cz do prohlížeče a zbývajících téměř 46 % návštěvníků našlo webové stránky prostřednictvím klíčových slov obsahujících výraz AQUEL. „To svědčí o vhodně zvoleném sdělení a celkové účinnosti reklamní kampaně,“ dodal Beneš.
Na nové internetové stránky AQUEL Credit, které byly spuštěny společně s komunikační kampaní, se z neplacených vyhledávačů připojilo 83 % z celkového počtu 100 143 návštěv. Přitom téměř polovina návštěvníků zadala přímo adresu aquelcredit.cz. „Pro obě společnosti byla zajímavá také demografická data, podle kterých je možné vytipovat lokality s nižší a vyšší návštěvností a na ně případně cílit v dalších krocích ať již s reklamní kampaní nebo zvýšenou aktivitou obchodních zástupců,“ řekl Roman Stříž z agentury Contimex, která komunikační kampaň realizovala.
Na úspěšnou kampaň naváže AQUEL Bohemia v letošním roce podporou značky v rámci sponzoringu pořadu „Jak se staví sen“ z dílny televize Prima Family. V květnu a červnu se bude společnost objevovat v pořadu díky sponzorským vzkazům a podpoří i divácké SMS soutěže. „Navíc, ve čtyřech dílech, kde se AQUEL bude prezentovat, vystoupí náš odborník s doporučením našich filtračních zařízení na doúpravu pitné vody, představí jejich benefity a ukáže praktické využití v domácnosti, včetně možností umístění a montáže,“ říká Beneš a doplňuje: „Chceme tak podpořit především naše nové filtrační zařízení AQUEL 1000 s unikátní šestistupňovou filtrací, na jehož vývoji jsme se sami podíleli a mohli tak využít naše dlouholeté zkušenosti i postřehy našich zákazníků.“