07. 05. 2012
Subjekty:
Zájemci o schůzku v pobočce České spořitelny se mohou nově objednat prostřednictvím internetu
„Česká spořitelna tímto krokem rozšiřuje způsoby, jakým se zájemci o schůzku v pobočce mohou objednat. Vycházíme vstříc lidem, kteří chtějí řešit záležitosti s bankovním poradcem ihned po příchodu do pobočky. Navíc mohou tento systém využívat všichni zájemci o schůzku. Nemusí vůbec být klienty České spořitelny,“ uvedl Tomáš Vaníček, ředitel odboru řízení pobočkové sítě České spořitelny.
Nový způsob objednávání do poboček je realizován prostřednictvím internetových stránek České spořitelny (www.csas.cz) a v současné době se tímto způsobem mohou klienti objednávat do 228 poboček po celé České republice, ve kterých je instalován odbavovací systém Q-Matic.
Objednání prostřednictvím internetu je velmi jednoduché a intuitivní. Zájemce si na internetových stránkách České spořitelny zvolí pobočku, kterou chce navštívit a která systémem on-line objednávání disponuje (pobočka je označena symbolem ikony).
Podle svých preferencí si zájemce vybere z nabízených volných dnů a časů. Následně zadá základní údaje o své osobě a požadavek odešle. Systém objednávku zaregistruje a potvrdí, a následně zobrazí pořadové číslo. Toto číslo pak bude v daný den a čas vyvoláno na elektronické zobrazovací tabuli v pobočce, do které se klient objednal.
Zájemci o schůzku v pobočkách České spořitelny se mohou kromě tohoto systému k návštěvě objednávat též prostřednictvím telefonu u poradců pobočky, kterou chtějí navštívit, a také pomocí Kontaktního centra České spořitelny. I v těchto případech budou k návštěvě vybrané pobočky objednáni na konkrétní datum i čas.
REKLAMA