Jde o pokračování dosavadní kampaně na půjčku doplněnou YouTube kanálem. Kreativa zůstává nezměněna, videa jsou ale kratší a údernější. Divák tak zachytí hlavní myšlemku reklamy v průběhu prvních pěti sekund.
Sdělení je založeno na dvou myšlenkách. První seznámí diváka s tím, že jsou věci, které lidé potřebují, chtějí a které musí mít. Druhé video zákazníky ujišťuje, že ať si vyberou cokoliv, díky půjčce v Zuno zaplatí méně.
Reklamy se automaticky spouštějí před videi, kampaň běží od minulého týdne. „Je to vůbec poprvé, co testujeme tento způsob propagace. Jelikož je prvních pět sekund na YouTube nepřeskočitelných, předpokládáme, že hlavní myšlenka se takto dostane ke každému divákovi a bude lépe zapamatovatelná,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Požádat o půjčku v Zuno je jednoduché. Klienti nemusí trávit čas na pobočkách, stačí připojení na internet a skener nebo foťák na zaslání potřebných dokumentů. Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 %. Za poskytnutí půjčky se navíc neplatí žádné skryté poplatky.
Nová kampaň pro rok 2014 běží pod taktovkou agentury Zaraguza Digital, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zajišťuje interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse a Black Apple.
REKLAMA