Bankovní služby dosud v rámci skupiny Fio poskytovala Fio, družstevní záložna, jejíž klienti se k dnešnímu dni stali automaticky klienty banky, a to beze změny čísla účtu, bankovního kódu či platební karty. Fio banka má aktuálně cca 60 tisíc klientů, kteří využívají bankovní služby nebo investují na burze.
Fio díky dokončené integraci od dnešního dne nabízí na svých pobočkách tradiční bankovní služby, jejichž vlajkovou lodí je běžný účet s neomezeným počtem tuzemských plateb zdarma jak pro fyzické osoby, tak podnikatele i firmy. Totéž platí pro Slovensko, kde dnes banka také začala působit prostřednictvím své zahraniční pobočky.
"Navazujeme na úspěšné působení instituce, která jako první uvedla na český trh internetbanking nebo běžný účet s tuzemským platebním stykem zdarma. Jak jsme již deklarovali, i nadále se hodláme držet strategie poskytování kvalitních bankovních služeb za nulové či velmi nízké poplatky prostřednictvím široké sítě téměř 60 poboček v ČR," komentuje dokončení integrace Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Bližší informace k produktové nabídce Fio banky najdete na nových stránkách www.fio.cz.
Zdroj: Tisková zpráva Fio banky
REKLAMA